Chvilu doma...  

Posted by JH in , ,

Vsetkym co si myslia, ze oslavuju tak Stastne a vesele!

aktualna situacia: gelco aj conta su doma na slovensku. a husto makaju na semestralkach :) treba poriesit nejake keketiny> napr. na internetovu tetu treba webovu stranku s pristupom na databazu (to uz ma conta na 90 percent), pre uja francuza treba chat klienta v jave (gelco ries!) a pre bezpecneho tipka treba tiez daku hlupost.

ha! a mozno ostavame aj na letny semester :)

inac do sofie frcime naspat 29. decembra z blavy busom.. ach to bude cesta..
ja (conta) som siel domov busom, lebo vlaky nesli pre strajky v srbsku... keketi.. a este mi v srbsku preciarkli peciatku v pase co som mal z kosova :/ haha

a tesime sa aj naspat do botevgradu... pofrcime tam na jeden kurz.. pocitacova grafika ci co... sedem kreditov ani nie za sedem dni? vlastne 5 dni asi... no neber to :) hustotka....


kazdopadne uvidime co a ako a dame vam vediet :)






This entry was posted on piatok, decembra 25, 2009 at piatok, decembra 25, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentárov

Zverejnenie komentára